Archive for November 29, 2013

1124

• PITANJE:

Esselamu alejkum.

Unazad već otprilike 9 godina sam saznala da sam ‘ograjisala’, tj. nagazila na nešto. Nisam to ozbiljno shvatala niti sam se uopće trudila da se toga riješim, pa je vrijeme prolazilo, a ja nisam marila. Kasnije se stanje naravno pogoršalo, nisam noćima spavala, osjećala sam nečije prisustvo i neprestano sam se bojala. Čak se desi kao da me ‘neko’ siluje, da Allah sačuva. Tako da sam otišla jednom čovjeku koji se ‘time’ bavi. Pila sam vodu na koju je naučio, kupala se tom vodom, učila Kur’an, klanjala namaz. Dvaput sam ga posjetila, ali se nisam potpuno ‘toga’ riješila. Pa sam opet prestala sa tom terapijom, jer nisam srcem bila u svemu tome.

(more…)

51960-wallpapers-islamic-wallpaper

Budući da šejtan često ima udjela u snovima želeći tako nauditi čovjeku, neophodno je poznavati kako se postaviti nakon što se usnije ružan san. Ashabi Poslanika, sallallahu alejhi ve sellem, i pored velike bogobojaznosti, susretali su se sa ovom neprijatnošću. Ebu Seleme kaže: ”Sanjao sam strašne snove zbog kojih bih završio na bolesničkoj postelji sve dok nisam sreo Ebu Katadu i požalio mu se.” Ebu Katade reče: ”I ja sam završavao na postelji zbog snova sve dok nisam čuo Poslanika, sallallahu alejhi ve sellem, da kaže:

(more…)